2014/01/03

Kivirágzott a fal


  Majdnem elfelejtettem a legutóbbi festésemet megosztani veletek. Pont az ünnepek előtt kész is lettem vele, szóval karácsonyi ajándéknak is tekinthető. :)
A mintát a megrendelőkkel együtt választottuk ki, csak én kicsit variáltam rajta, átrajzoltam a mintát, hogy minél jobban érvényesüljön a falon. Nagyon élveztem a melót, a végén a csillámokat nem csak én festettem bele, hanem az egyik megrendelőm is besegédkezett. :) Igaz a képeken nem igazán érvényesülnek a csillámok, de ott vannak. Mellesleg volt egy négy éves kis mester segédem, aki festés közben szórakoztatott, és ő maga is nekilátott művészkedni ( na nem a falra. :) ) Én ennek csak örülni tudok, ha másokat arra motiválok, hogy alkossanak. Remélem még lesz lehetőségem hasonlókat alkotni.

brigty



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése