2013/03/13

Szürke árnyalat


Mint ahogy beígértem hozom is a képeket a festményről.
Méretei: 3db 60x90 feszített vászon, ez a három kép adja a teljes mintát. Absztrakt alakzatok, mindenki azt lát bele amit szeretne. Kissé modern hangulata van így. Nekem elég mechanikus beütésű az eredmény. Ha közelebbről akarod szemlélni, kattints a képre.
Nagyon meg szerettem ezt a festést, tehát nem ez az utolsó vászonra festett képem. :)
Majd a leendő környezetében is fotózásra kerül, azt is meg fogom osztani veletek.

A felrajzolást gyors' átugrom, azt most nem mutatom
be, jöhet a pepecselés.
Bevallom a háttér okozott a legtöbb örömöt. Ahogy belemostam a
szürkét a fehérbe, az nagyon tetszett.

Még sok-sok ilyen belesatírozást követően
megszületett a hátterem.
Ez idő tájt mindig a hipnózis szó jutott eszembe, és
a csigavonal hatáskörébe kerültem.
Fokoztam a hangulatot a fehér részekkel és csíkokkal.
Itt már kellően sok csíkot kapott és úgy gondoltam kész is vagyok.

A végeredmény. :)



2 megjegyzés: